Қамқоршылық кеңес
Қармақшы аграрлы - техникалық колледжі

  Ескерту. Бұйрықтың тақырыбы жаңа редакцияда – ҚР Білім және ғылым министрінің 12.05.2020 № 197 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Білім туралы" 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының 5-бабының 11) тармақшасына және "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабының 1) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда – ҚР Білім және ғылым министрінің 12.05.2020 № 197 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      1. Қоса беріліп отырған Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарына оқуға қабылдаудың үлгілік қағидалары бекітілсін.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Білім және ғылым министрінің 12.05.2020 № 197 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      2. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі Техникалық және кәсіптік білім департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмелерін қағаз және электронды түрде қазақ және орыс тілдерінде Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына ресми жариялау үшін және Қазақстан Республикасы нормативтiк құқықтық актiлерiнiң Эталондық бақылау банкiне енгізу үшін жолдауды;

      3) осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмелерін ресми жариялау үшін мерзімді баспа басылымдарына жолдауды;

      4) осы бұйрық ресми жарияланғаннан кейін оны Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      5) осы бұйрық мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы бұйрықтың 1)2)3) және 4) тармақшаларында қарастырылған іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Заң қызметі департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Білім және ғылым вице-министрі Э.А. Суханбердиеваға жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

 

      Қазақстан Республикасының
Білім және ғылым министрі
Е. Сағадиев

Қызылорда облысының білім басқармасы

Қармақшы  аграрлы-техникалық колледжінің оқытушылар құрамы, қызметкерлері мен білім алушыларының

АР-НАМЫС КОДЕКС1

 

- Осы кодекс Қармақшы аграрлы-техникалық колледжі оқытушылары мен студенттерінің  мәдениеті мен тәртібінің негізгі ережелерін анықтайды.

- Қармақшы аграрлы-техникалық колледжі оқытушылары мен студенттерінің Ар-намыс кодексі колледжде моральдік-психологиялық тұрғыны құруға бағытталған.

- Осы кодекстің барлық нормаларын іске асырудың басты мақсаты- Қармақшы аграрлы-техникалық колледжі оқытушылары мен студенттерінің мәдениетін нығайту, беделін арттыру.

- Қармақшы аграрлы-техникалық колледжі әр оқытушысы мен студенттері осы кодекстің нормаларын сақтай отырып, колледждің имиджін және іскерлік репутациясын нығайтуға өз үлесін қосады.

Оқытушының ар-намысы

Оқытушының қызметтегі басты беталысы-студенттермен жұмыс, олардың мәдениеті мен білім алуына жағдай жасау, өз отанының шынайы патриоттарын тәрбиелеу.

Оқытушы кәсіби болуы қажет: өзінің теориялық білімін үнемі жұмыс барысында жоғарылатып және педагогикалық шеберлігін шыңдап отыруы қажет, ғылыми қызметін таза біліммен іздеу жолында және зерттеу жұмыстарын белсенді жүргізу қажет, лайықты түрде дәлелмен жеткізіп тұруымен, пікірінің туралығымен және адалдығымен.

Оқытушы- ұқыптылықтың, зеректіліктің, зиялылықтың моральдық үлгісі болуы қажет, Қазақстан мемлекетілігін активті насихаттаушы, жемқорлықтың түрлі бастауларына және тәртіпсіздік пен жауапсыздыққа қатаң қарсылық етуі қажет.

Оқытушы өзін студенттерге қажетті еңбек құқықтарын сақтауға үлгі ретінде көрсетуі қажет , жұмыс барысында ұжыммен сыйластық қатынаста болып, өзінің істеріне талап қоя білуімен және өз қателерін ашық мойындап, еш риясыз жөндеуі керек.

Оқытушы шыншыл болуы қажет, өзінің ұжымы мен студенттерге кәсіби әділ   бағасын қою керек, ол ұйымдастырушы, айтқан сөзі мен ісі сай болуы, қызметтік сұрақтарымен өз пайымын тіке ашық айтуы қажет және жеке көзқарасын дәлелдеуі қажет.

            ҚАТК оқытушысы Қазақстан Республикасының Конституциясы мен Заңдарын,Педагогикалық әдеп қағидаларын, ҚАТК Жарғысын, ішкі тәртіп Ережесін сақтауға міндетті.

  • колледж дәстүрлерін қадірлеуге;
  • колледж беделін арттыруға, оның ғылыми және мәдени дамуына ықпал етуге;
  • Студенттердің намысын аяққа таптамау, менмендік пен менсінбеушілікті көрсетпеу
  • Студенттердің көзінше әріптестердің жеке өмірі мен кемшіліктері туралы талқыламау.
  • Колледжге мас күйінде келу және алкогольді ішімдіктерді колледжде ішуге,
  • Студенттерден сыйлықтар мен ақшалай сыйақы қабылдауға,
  • Жұмысқа кешігуге, сабақтарды қысқартуға немесе себепсіз босатуға,
  • Өз қызметтік міндеттерін орындауда дөрекілік көрсетуге,.
  • Студенттерге қатысты өз лауазымдық өкілеттілігін асыра пайдалануға, студенттерге және оларды бағалауда кемсітушілік көрсетуге болмайды.

 

 

 

 

 

 

Студенттің ар-намыс кодексі

 

Студент-Қазақстан Республикасының патриоты. Ол Егемен Қазақстанның маңызды атрибуттары- әнұранды, туды, елтаңбаны құрметтейді.

Студент Қазақстан Республикасының лайықты азаматы болуға, таңдаған мамандығында кәсіби шебер болуға, өз бойындағы үздік шығармашылық қасиеттерді дамытуға ұмтылады.

Студент үлкенді сыйлайды,қасындағыларға дөрекі мінез көрсетпейді.

Студент парасаттылықтың, мәдениеттіліктің, адамгершіліктің үлгісі, ол адамгершілікке жатпайтын әрекеттерге төзбейді, адамдарды жынысына, ұлтына немесе діни ерекшілігіне қарай кемсітуге жол бермейді.

Студент саламатты өмір салтын ұстанады және барлық зиянды әдеттерден бас тартады.

Студент колледждің дәстүрлерін құрметтейді, оның мүлкін күтіп ұстайды. Студент шығармашылық белсенділікті дамытуға және беделін көтеруге өз үлесін қосады.

Туыстық немесе қызметтік қатынастарды пайдалана отырып себепсіз сабақтарды жіберуге және жоғары баға алуға ешқандай жол берілмейді.

 

 

   Ар-намыс кодексінің нормаларын бұзғаны үшін жауапкершілік:

 

           Ар-намыс кодексі барлық оқытушылар мен студенттер үшін тең дәрежеде іс болып табылады.

           Оқытушылар мен студенттер кодексті білу міндетті және өз жүріс-тұрысына қатаң жауапкершілік алады.

          Осы кодекстің ережелерін бұзу колледж оқытушысы мен студенттердің мәртебесіне лайық емес ретінде  қарастырылады.

           Кодекс нормаларын бұзғаны үшін келесі шаралар қолданады:

- көпшілік алдында кешірім сұрау ұсынысы

- колледж этикасы бойынша Комиссиясымен тәртіпті талқылау;

- тәртіптік жаза қолдану.

 

 

онлайн режиміндегі ҚАШЫҚТЫҚТАН оқу үдерісінде жүргізілетін психологиялық қызметтің жұмыс жоспары

                                                    

ЖҰМЫС МАҚСАТЫ:                               

- қашықтықтан оқыту технологиясын  жүзеге асыру  мақсатында білім алушыға  қажетті  жағдайларды қамтамасыз ете  отырып  дамыту, тәрбиелеу және оқыту процестерін автоматтандыру.  Оқушылардың  денсаулығын  нығайту  және өзін - өзі реттеу дағдыларын қалыптастыру, сонымен қатар өзінің  дене, психикалық және психологиялық денсаулығына ұқыпты қарау бойынша  бейінді  жұмыстар  жүргізу.

жалпы мақсаттар мен ұстанымдар:қашықтықтан  оқыту үдерісінде  колледж  жоспарлары және оларды іске асыру бағдарламалары, қызмет нәтижелерін талдау негізінде педагогтар ұжымы  және ата-аналармен өзара байланыс, ынтымақтастықты қамтамасыз ету.

                                               

ЖҰМЫС МІНДЕТТЕРІ:

-  әр  баладан  әлеуметтік  өмірге  барынша  бейімделген  үйлесімді  тұлғаны  қалыптастыру.

-  балалардың зияткерлік дамуын қамтамасыз ететін барлық психикалық үрдістердің дамуына ықпал ету.

 

ИНТЕРНЕТ КОММУНИКАЦИЯНЫҢ ЗАМАНАУИ ТӘСІЛДЕРІН ҚОЛДАНУ:

 

-  Колледж  сайты, Телефон, смартфон,WhatsApp,Facebook,ВК, Инстаграмм әлеуметтік желілері, Google disk (форма ) интернет конструктор.

Барлық жұмыс https://college.snation.kz/kz/kzl платформалары арқылы құрылады.

                                             

ТҮЗЕТУЖҰМЫСЫ:

1.Жалпы диагностика немесе ата-аналардың, педагогтардың сұрауы бойынша қанағаттанғысыз нәтиже алған балалардың зияткерлік және тұлғалық дамуындағы ауытқулар ды қашықтықтан онлайн  режимде түзету және алдыналу;

2.Педагогикалық ұжыммен және  колледж әкімшілігімен, оқушылардың ата-аналарымен қашықтықтан онлайн  режимде тығыз байланыста психологиялық қызметті жүзеге асыру;

3.Оқыту және тәрбиелеу мәселелері бойынша оқушылардың ата-аналарымен қашықтықтан онлайн  режимде профилактикалық, кеңес беру, ағартушылық  жұмыстарын жүргізу;

  1. Ата-аналар мен балаларға жеке және топтық түрде онлайн кеңес беру. Ата-аналарды, педагогтар мен оқушылардыонлайн режимде психологиялық қолдау. 

Педагог-психологтың жұмыс жоспары

 

  1. Педагог-психологтыңкеңес беру кестесі
  2. https://college.snation.kz/kz/kzlплатформасында,  колледж сайты, Телефон, смартфон,WhatsApp,Facebook,ВК, Инстаграмм әлеуметтік желілері бойынша және  , Google disk (форма) конструкторы арқылы   жұмыс істеу.
  3. Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс (есеп беру құжаттамасын жүргізу, ұсыныстар әзірлеу, медио базалар мен т.б.құру.)

 

Ағартушылық–профилактикалық жұмыс

Ата-аналар

Оқушылар

Педагогтар

 

Ұсынымдар әзірлемесі:

- «Жуырда колледж»

- «Менің балам болашақ  маман  иесі»

- «Дені сау ұрпақ - ертеңгі елдің жалғасы»

- «Жуырдаемтихандар...!»

-  Оқушының  денежәнепсихологиялықденсаулығыннығайтубойынша

- Оқушымен мен ата- анақатынастарынжақсартубойыншаұсыныстар

 

 

Ұсынымдар  әзірлемесі:

-Студенттің колледжге бейімделуі мен психологиялық дайындығын зерттеу және зерделеу;

- Жасөспірімнің денсаулық және өмірлік дағдыларын қалыптастыру бойынша (дәріс, презентация, семинар тренинг т.б.)

- Медиа базаны қалыптастыру (буклеттер, презентациялар, сілтемер, бейнероликтер);

- Тәуекел тобындағы білім алушыларды психологиялық қолдау;

-Балалар мен ата-ана қатынаста-рын жақсарту бойынша ұсыныстар;

-ЕББҚ оқушылармен психологиялық - педагогикалық сүйемелдеу 

 

- Барлық курстар мен топқа  және жекелеген оқушыларға педагогикалық  ықпал етудің оңтайлы әдістерін таңдау  бойынша  ұсыныстар;

 

- «Қашықтықтан  жұмыс  жағдайында  жұмыс уақытын дұрыс бөлу (тайм-менеджмент)»

1.       Консультациялық - түзету  жұмысы (күніне 2 сағаттан артық емес)

- Онлайн консультациялар, телефон, WhatsApp  бойынша консультациялар өткізу

- Әлеуметтік  желілер мен мессенджерлерді пайдалану

-Онлайн консультациялар, телефон, сайт, пошта, WhatsApp  арқылы консультациялар өткізу;

- Әлеуметтік желілер мен мессенджерлерді пайдалану.

-ЕББҚ бар баларға арналған түзету-дамыту онлайн  тренигтер

-Онлайн консультациялар, телефон, WhatsApp  бойынша консультациялар өткізу

-Әлеуметтік желілер мен мессенджерлерді пайдалану

-Педагогтарды эмоциялық өзін–өзі реттеу тәсілдерімен таныстыру

Диагностикалықжұмыстар

Жеке сұраныс бойынша онлайнрежимдегі диагностика (кәсіптік бағдар, тұлғалық ерекшеліктер, эмоционалды саласы және т.б.)

         

 

 

  

Түсіндірме жазба

 

   Қашықтықтан оқытуға көшуге байланысты педагог-психологтардың шығармашылық тобы қашықтықтан оқыту жағдайында педагог-психологтың жұмысы бойынша жоспар түрінде ұсынымдарды талқылап, жасады.

    Барлық жұмыс https://college.snation.kz/ платформалары арқылы құрылады, колледж, педагог - психологтың жеке сайты, WhatsApp.

     Бірінші  кезекте жұмыс күнінің жеке режиміне сәйкес жұмыс кестесін және консультациялар өткізу кестесін  жасауға назар аудару керек (өз күнін жоспарлау, кеңес беру үшін сағат бөлу қажет.

     Педагог-психологтың кестесі мен жоспарымен білім беру үдерісінің барлық қатысушыларын міндетті түрде таныстыру (жоғарыда көрсетілген  платформаларда  орналастыру).

      Жұмыс Білім беру процесінің барлық қатысушыларымен (педагогтар, оқушылар, ата-аналар)  5 бағыт бойынша жүргізіледі: Психодиагностикалық, Психопрофилактикалық, психокоррекциялық  және  дамытушылық,  психологиялық кеңес беру және ағарту жұмыстары, әлеуметтік диспечерлік жұмыстар

     Ата-аналардың да, оқушылардың да емтихандарына психологиялық дайындық, тәуекел топтағы балалармен жұмыс істеу мәселеріне ерекше назар аудару қажет.

     Жұмыстың барлық  түрлері онлайн режимінде жүзеге асырылады, онда әрбір педагог-психолог сілтемелерді, жадынамаларды, буклеттерді, бейнероликтерді жеңілдете алады.

    Тәжірибе алмасу үшін  https://college.snation.kz/ платформасында жалпы медиабазаны құру жоспарлануда.

      Қашықтықтан оқыту кезеңінде педагог-психолог жұмысының негізгі мақсаты бұрынғысынша  білім алушылардың  физикалық және психологиялық денсаулығын сақтау болып қалады. 

 

Педагог-психологтың  1- ші жарты жылдыққа  арналған жұмыс жоспары

2020жыл

 

 

Қызмет бағыты

Қыркүйек айы

Қазан айы

Қараша айы

Желтоқсан айы

Диагностикалық

жұмыс

-          Студенттің  

қашықтықтан оқу үдерісіне  бейімделуін,  психологиялық дайын-дығын  зерттеу  және зерделеу  (1 курс); Телефон және  WhatsApp әлеуметтік желісі, Google disk (форма) интернет конструктор  арқылы

 

-          Оқушылардың  эмо-

ционалдық   жағдайын  

диагностикалау. Айзенк /Темпераментті  анық-тау  тесті/(1 курс); Телефон және WhatsApp әлеуметтік желісінде, Google disk (форма) интернет конструктор арқылы

-          Скрининг:«Жасөспірім-

нің психикалық саулығын бағалау шкаласы» бойынша сауалнама алу;

Жастар.орг.сайтында

 

-          «Жасөспірімнің

денсаулық және өмірлік дағдыларын қалыптас-тыру» бағдарламасы бойынша онлайн  дәріс оқу;

/1-2 курс/

https://college.snation.kz/

платформасында

-          Оқушылардың

қолайсыз жағдайлары-ның  даму деңгейін диагностикалау. Жасөспірімнің психикалық  саулығын бағалау шкаласы бойынша  Зунг депрессия шкаласы.

(2,3 курс)

https://college.snation.kz/

платформасында

 

 

«Эмоционалдық күйдің диагностикасы» -Орешкинаның оқытушыларға арналған  онлайн сауалнамасы

- «Сіз қандай ата-анасыз?»ата-аналарды диагнос-тикалау барысында сауалнама алу. Нәтижесі негізінде қажет жағдайда  кеңес беру;

Телефон,WhatsApp, мессенджер әлеум. желісі арқылы

 

 

         

Түзету – кеңес беру жұмысы

- «Мен 1 курс студентімін» 1 курс білім алушыларын қашықтықтан оқу жағдайына бейімдеу (онлайн режимде әңгімелесу, кеңес беру);

 

- Зерттеп зерделеу барысында анықталған әлеуметтік жағдайы төмен отбасыларға психологиялық  сүйемелдеу  жұмыстары;

Телефон және  WhatsApp әлеум. желісі арқылыкеңес беру, қажет жағдайда жеке жұмыстар жүргізу;

 

- Диагностикалық  жұ-мыстар мен жаттығулар  нәтижелері бойынша  жеке түзету – дамыту жұмыстары (1,2,3 курстар) Телефон және  WhatsApp әлеум. Желісі арқылыкеңес беру;

 

-          «Мен өмірді

сүйемін!Белсендіру онлайн семинар тренингі

   /1,2 курс/

https://college.snation.kz/

платформасында

- «Жасөспірімнің психи-калық саулығын бағалау шкаласы» скрининг  нәти-жесі негізінде түзету – дамыту жұмыстарын жүргізу; /1-3 курс//қашықтан онлайн режимінде сұқбат, жеке және топтық жұмыстар жүргізу/

Телефон және  WhatsApp әлеум. Желісі арқылыкеңес беру;

 

-          «Оқушылық  кезеңінің

психологиялық   ерекше-ліктері» (онлайн режимінде семинар тренинг)1-2 курс;

ZOOM  платформасында

 

- «Жас маман – ертеңгі тәлімгер». 1-3 жыл аралығында жұмысқа орналасқан жас маман-дарға бейімделуге байла-нысты кеңес беру;

https://college.snation.kz/

платформасында

-Жасөспірімнің  психикалық  саулығын  бағалау  шкаласы  бойынша «Жоғарғы қадағалау тобына» алынатын оқушымен жеке жұмыстар жүргізу (сұхбаттасу, кеңес беру, жеке жұмыс жүргізу);

Қажет болған  жағдайда  ата-анасын  хабардар ету және онлайн режимде арнайы маманмен байланыстыру;

Телефон және  WhatsApp әлеум. желісі арқылы

- Педагогтарды өзін-өзі реттеу әдістерімен таныстыру;(мұғалім-дермен жұмыс) Қажет болған жағдайда  кеңес беру;https://college.snation.kz/

платформасында

- Отбасылық қарым – қатынасты нығайту және арттыру  бойынша «Біз біргеміз!»  білім алушы-лар  арасында  онлайншығармашылық байқау (фотоальбом, бейнеролик т.б)ЖариялымыFacebook әлеуметтік желісінде

 

-          «Бала бақытының

кепілі – ата - ана»онлайн ата-аналар конференциясы;

ZOOM  платформасында

 

Топ жетекшілерінің топты зерттеу нәтиже-лері бойынша анық-талған  қиын балалармен қажет болған жағдайда сұраныс негізінде   консилиум өткізу;

Телефон, WhatsApp, мессенджер әлеум. желісі арқылы

- Оқушылардың эмоционалдық саладағы қиын-дықтары және оқытуға байла-нысты туындаған мәселелерде ата-аналар мен педагогтарға жеке сұраныс бойынша кеңес беру;

Телефон,WhatsApp 

әлеум. желісінде;

 

-          «Емтихан

уақытында өзіңді қалай ұстау керек?» емтихан кезінде өзін - өзі ұстау ережеле-рімен таныстыру;

/3 курс/

https://college.snation.kz/

платформасында

 

-          Арттерапия 

элементтері арқылы  оқушыларды психо-логиялық сүйемелдеу

/1-3 курс/

https://college.snation.kz/

платформасында

Ағартушылық-профилактикалық жұмыс

1.Педагог қызметкер-лерді және колледж  қызметкерлерін  суицид сақшысы  ретінде  оқыту  /онлайн  режимде  дәріс өткізу/https://college.snation.kz/

платформасында

2.Балалар мен ата-ана қатынастарын  нығайту бойыншаата –аналар онлайн  конференциясы:

-Жыл бойы жүргізілетін зерттеу  жұмыстарына  ата - аналар  рұқсатын алу;

-Өмірдің жаңа жағдайла-рына 1 курс студенттерін бейімдеу туралы  және «Суицид  сақшылары» ретінде ата – аналарды  ақпараттандыру;

https://college.snation.kz/

платформасында

 

«Әлеуметтік желіде балалардың қауіпсіздігі» ата-аналарға арналған интерактив ZOOM  платформасында

«Жасөспірімнің денсаулық және өмірлік дағдыларын қалыптастыру» бағдарламасы бойынша онлайн дәрістер мен психологиялық  тренингтер (1,2 курс)

https://college.snation.kz/

платформасында

 

- "Жетістік сатысы" өзін -өзі белсендендіру сабағы (3 курс)

https://college.snation.kz/платформасында

 

-          «Дос пен достық, мен

үшін....?»тақырыбында онлайн  вебинар /1,3 курстар/

https://college.snation.kz/платформасында

 

 

 

 

 

- «Менің  балам: ол қандай?»  Ата-аналарға арналған өзін – өзі тану сабағы /3 курс ата-аналарына/

 

-          «Ауытқушылық мінез-

құлық және адам денсаулығы" психоло-гиялық лекторийі

https://college.snation.kz/

платформасында

 

-          «Жеке тұлғаның

әлеуметтік – психология-лық бейімделу жолдары» /топ жетекшілермен ағартушылық  жұмыс/;

https://college.snation.kz/платформасында

 

-          «Мен және мені

толғандыратын мәсе-лелер» психологиялық сүйемелдеу онлайн  сырласу сағаты/1-3 курс/

Телефон, WhatsApp, мессенджер әлеум. желісі арқылы

«Жасөспірімнің  денсаулық  және өмірлік  дағдыла-рын  қалыптас-тыру» бағдарла-масы  бойынша қайталау дәрісін оқу/рефреш/- 3 курс оқушылары үшін презентациялық материалдар мен ұсыныстар

https://college.snation.kz/

платформасында

 

-          «Мен  өзімді 

мақтан етемін» өзін – өзі дамыту онлайн тренингі

/1-3 курс/

https://college.snation.kz/платформасында

"Тәуекел тобындағы" балалармен  және ЕББҚ жұмыс

- Түзету-дамыту тапсырмалары мен жаттығуларын орындау; WhatsApp әлеум. желісінде

 

-ЕББҚ балаларменжәнеата-аналарменонлайн жұмыс;

https://college.snation.kz/

платформасында

-Жеке түзету-дамыту сабақ-тары жоспар бойынша (дәптермен  жұмыс, кірікті-рілген ойын сабақтары)

Телефон және  WhatsApp әлеум. желісінде

- ЕББҚ балалармен  және  ата-аналармен  онлайн  жұмыс;

https://college.snation.kz/

платформасында

- «Тәуекелтоптағы»балалардыңата-анала-рынапсихологиялықкөмек  беру;

Телефон және  WhatsApp, мессенджер әлеум. желілері арқылы

ЕББҚжәне «Тәуекел тобын-дағы»балалардың ата-аналарымен онлайн кеңес өткізу;

Телефон және  WhatsApp, мессенджер әлеум. желілері арқылы

 

Бағыты

Қаңтар

Ақпан

Диагностикалық бағыт

 

1.Колледж  оқытушыларымен педагогикалық-психологиялық тұрғыда диагностика жүргізу

Жүргізілетін әдістеме: Педагогтағы агрессияны бағалау

Авторы:А.Ассингер

Студенттердің өзін бағалау деңгейін зерттеу

 Қатысушылар: ІІ курс

2. DASS –сауалнамасы

І,ІІ,ІІІ курс

 

3.«Достық татулықтан басталады» әлуметтік психологиялық тренинг

І,ІІ,ІІІ курс

 

Сұраныс негізінде жеке немесе топтық диагностикалық жұмыстар жүргізу

Ағартушылық  бағыт

1.  Тренинг: «Мен ғажайыппын»

Қатысушылар: Оқытушылар

 

  1. Бала құқығына байланысты колледж инспекторы, колледж аяжаны, клиника психологымен кездесу
  2. «Қыз-қылығымен көрікті» қыз балалармен психологиялық сағат.

ІІІ курс

Кеңес беру

1.      Топ жетекшілерге зерттеу нәтижелері бойынша кеңес беру;

2.      Тест нәтижелерінің қорытындысы бойынша, сұраныс арқылы жеке және топтық кеңес беру.

3.      Туындаған мәселе бойынша керекті маманға бағыттау

4.      Ата-аналармен  жұмыс

 

Түзету-дамыту

1.      «Тәуекел топпен» релаксациялық жұмыс (айына 1 рет)

2.      Сұраныс бойынша түзету-дамыту жұмыстары

1,Қарым-қатынас дағдаларын қалыптастыруға арналған тренинг сабақ  (1 - курс)

 

Әлеуметтік диспечерлік бағыт

 

«Мен және мені толғандыратын мәселелер» тақырыбында әртүрлі сала мамандарымен кездесу ұйымдастыру  /психолог, психиатр, нарколог/

 

 

Бағыты

Наурыз

Сәуір

Мамыр

Диагностика

1.Оқушылардың  оқуға қызығушылығын, мотивациясын анықтау

Жүргізілетін әдістеме:сауалнама

Қатысушылар: 2 курс

1.      Өмірге деген құштарлығын арттыру мақсатында  «Мен өмірге ғашықпын»

Қатысушылар:

2.      Қарым қатынасты нығайтатын  «Топішілік қарым-қатынас»

3.      Тренинг  1 курс

Қатысушылар: II-III курс

 

1.  3курс:

«Тәуекел топты» кешенді тест жүргізу арқылы анықтау:

3.2. Бек шкаласы,

3.3 Айзенк психикалық күйді анықтау

2.  Топішілік қолайсыздық пен конфликтілердің алдын алуға бағытталған «Болашаққа қамқорлық» тренинг

      Қатысушылар: ІІ-курс

3.      «Менің көзқарасымдағы – менің тобым» тренинг

Қатысушылар: ІІІ-курс

 

1. Проективті әдістер

2. Құжаттарды өңдеу

3. Педұжымды диагностикалау «Ұжымдағы психологиялық ахуал» тесті

Ағартушылық бағыт

 Тренинг

 «Өмір сүру қиын емес, өмір сүре білмеу қиын» психологиялық ерекшеліктер жайлы»

 

Қатысушылар: Топ жетекшілер

1.«Тәуекел топқа» алынған студенттермен сұхбат жүргізу, ата-аналарын хабардар ету, арнайы маманға жолдау

 

1.Емтихан кезіндегі келеңсіздіктердің алдын алуға байланысты  «емтиханға дайындалудың оңай жолдары»

психологиялық сұхбат

2. Ата-ана мен ұжым арасындағы жағымсыз көзқарастың алдын алуға байланысты ағартушылық жұмыс

Кеңес беру

1. ІІІ- курс ата-аналарына кеңес;

2.     Сұраныс бойынша жеке және топтық кеңес беру.

3.     Қиын балалармен жұмыс

4.     Арнайы мамандармен кездесу ұйымдастыру

Түзету-дамыту

1.    «Тәуекел топ» балаларымен коррекциялық жұмыс

2.    Жеке және сұраныс бойынша жұмыс

3.    Диагностика нәтижесі бойынша жұмыс

4.    Психологиялық қызмет орталығының жылдық есебін дайындау, ұсыныстар беру

5.     Келесі оқу жылын жоспарлауға әзірлік

Әлеуметтік диспечерлік бағыт

      1.Жастар денсаулық орталығының мамандарымен кездесу ұйымдастыру.

 

Ескерту жүргізілген жұмыстардың хаттама, мониторинг, анықтама, фото аналитикалық есебі болуы керек.

                                                            

Колледж педагог-психологы:                               Қ.Қожақова

                                                                         

 

 

Пайдаланылған әдебиеттер:

 

  1. Успанова З, Ниязбекова К, Аяғанова А. М. Мектептегі психологиялық қызмет. Қызылорда – 2004ж
  2. Рогов Е. Настольная книга практического психолога. Владос – 2001ж
  3. Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым министрлігі. Мектептегі психологиялық диагностика. Астана – 2005ж
  4. Бизақова Ф. Психологиялық тест жинағы. Тараз – 2012ж
  5. Бизақова Ф. Психологиялық түзету-дамыту жұмысы. Тараз – 2012ж
  6. Мектептегі психологиялық диагностика.Әдістемелік құрал. Астана – 2005ж
  7. Симонова О.К. Родительские собрания с психологом. Москва – 2011ж
  8. Елшібаева К. Балаларға өзара әсер етудің тиімді жолдары. Алматы – 2010ж

Қармақшы  аграрлы – техникалық  колледжі бойынша

ішкі тәртіп ережесі

 

 

 1.Жалпы ереже

1.1. Осы Ереже Колледжде студенттер қызметтерінің ішкі тәртіптерін анықтайтын негізгі нормативті акт болып табылады;

1.2. Білім алушылар  (Колледжге директор бұйрығымен оқуға түскендер) оқу жоспарларына және білім беру бағдарламаларында қарастырылған, білім алуға қатысты барлық тапсырмаларды бекітілген уақытта орындауға міндетті;

1.3. Оқу тәртібі колледж әкімшілігінің тарапынан сендіру, тәрбиелеу, сондай-ақ адал еңбегі мен білімі үшін мадақтау әдістері арқылы оқу міндеттерін сапалы орындау, қалыпты жоғары өндірістік жұмыстар үшін қажетті ұйымдық және экономикалық шарттардың құрылуын қамтамасыздандырады;

1.4. Колледж білім алушыларының  ішкі тәртіп ережелері және оларға қосылатын барлық өзгерістер мен қосымшалар әкімшілік ұсынысы бойынша колледждің білім алушылары өкілінің қатысуымен педагогикалық кеңесте қолданылады және директордың бұйрыққа қол қойған сәтінен бастап күшіне енеді.

1.5. Білім алушылар  қызметінің ішкі тәртіп ережелерінің мәтіні колледждегі хабарландыру тақтасына ілінеді.

 

2.Білім беру қызметі.

2.1. ҚР мемлекеттік  жалпыға  міндетті  білім беру  стандарттарына  сәйкес білім беру.

2.2 2020-2021 оқу жылында қабылданган  мамандықтар  бойынша  топтарда  білім беру  процесі  модульдік  құзыреттілік  негізінде  және  дуалды оқыту  техникасы  бойынша  жүргізіледі. Жалпы білім беретін пәндер  жаңартылған білім беру  мазмұнында  жаратылыстану математика бағыты бойынша оқытылады.

2.3 2020-2021 оқу жылында  барлық  білім алушылардың  білімін  бағалау  сандық   бес балдық жүйе бойынша  жүргізіледі.  

 

  1. Білім алушылардың негізгі құқықтары

Колледж  білім алушысы  төмендегі құқықтарға ие:

3.1. ҚР мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарына сәйкес білім алуға;

3.2. білім беру гранты бойынша және келісім шарт негізінде білім алуға;

3.3. орнатылған көлемде шәкіртақы алуға (мемлекеттік тапсырыс бойынша білім алатын тұлғаларға арналған);

3.4. ғылым, техника және мәдениеттің қазіргі заманға сай даму деңгейіне сәйкес білім алуға;

3.5.өзінің жетістіктерін,  ар ұжданын,  еркін ойы мен сенімділігін құрметтей білуге;

3.6. колледж қызметінің маңызды мәселелерін, білім алушылардың  қоғамдық ұйымы мен қатар колледжді басқару органдары арқылы талқылап және шешуге қатысуға;

3.7. колледждегі кітапхана, ақпараттық қорларды, оқу, емдік және басқа да бөлімшелер қызметтерін тегін пайдалануға;

3.8. барлық мәдени жобалар түрлеріне, ғылыми-зерттеу жұмыстарына, конференцияларға, симпозиумдарға, мәжілістерге, байқауларға, фестивальдарға, өз жетістіктерін публикациялауға, сондай-ақ колледждегі баспаларға, пәндік үйірмелерге қатысу мүмкіндігіне ие болуға;

3.9. конференцияларға, колледждің құрылымдық бөлімшелерімен ұйымдастырылатын барлық байқауларға, көркем өнерпаздар үйірмесіне, спорт секцияларының жұмысына, жарыстарға, денсаулық күніне арналған және басқа да іс шараларға қатысуға;

3.10. оқытылатын пәндер бойынша оқытушылардан кеңес алуға, оқытудың сапасы мен әдістері туралы ойын жеткізуге, оларды жетілдіру жөнінде ұсыныстар білдіруге;

3.11. сабақ барысындағы ерекше жетістіктері үшін және колледждегі оқу және қоғамдық жұмыстарға белсенді қатысқаны үшін моральды және материалдық жағынан мадақталуға;

3.12. Колледж оқытушылары ұсынған факультативты курстарды таңдауға;

3.13. Колледждегі  білім алушы  өзін-өзі басқару органында сайлауға және сайлануға;

 

  1. Білім алушылардың негізгі міндеттері

Колледж білім алушыларының  міндеттері:

4.1. Қазақстан Республикасының «Білім туралы» заңында бекітілген

міндеттерді орындауға;

4.2. Колледж Жарғысын, білім алушылар  қызметтерінің ішкі тәртіп ережелерін ұстануға, педагогикалық кеңес шешімін, директордың, директор орынбасарларының оқу, мәдени, ғылым процестерін түзейтін, олардың ұйымдастырылуы мен өткізілуіне қатысты бұйрықтар мен өкімдерді орындауға;

4.3. Колледждің барлық формаларындағы білім алушылар  таңдаған мамандықтары бойынша теоретикалық білімді және практикалық дағдыларды білуге, бекітілген мерзімде тапсырмалардың барлық түрлерін орындауға, барлық емтихандар мен сынақтарды бекітілген мерзімде оқу жоспарлары мен оқу бағдарламаларына сәйкес тапсыруға (емтихандық сессия);

4.4. Мемлекеттік білім беру стандарттарына сәйкес, оқу сабақтарына қатысуға және оқу жоспарлары мен бағдарламаларында қарастырылған барлық тапсырмалар түрлерін бекітілген мерзімде орындауға, қарыздарды уақытылы жоюға;

4.5. Колледж директорымен бекітілген осы ережеде қарастырылатын ереже мен нұсқаулықтарға сәйкес еңбекті қорғау, қауіпсіздік техникасы, өндірістік санитария, еңбек гигиенасы және өрт қауіпсіздігінің қорғанысы жөніндегі талаптарды ұстануға;

4.6. Колледж мүлігін сақтауға, жабдықтар мен техникаларды нәтижелі пайдалануға, internet желісіндегі жұмыстарға арналған ресурстарды тек оқу және ғылыми-әдістемелік мақсаттарда пайдалануға, студенттер пайдаланымына берілген бұйымдарды күтіп ұстауға, энергия, су мен басқа да ресурстарды үнемдеп шығындауға;

4.7. адам жетістіктерін және білім алушылар мен оқытушылардың ойын құрметтеуге, басқа тұлғалар ойына құрметпен қарауға, ал басқа анти қоғамдық көріністерге сылқым қарауға;

4.8. Колледждің оқу корпусында жүрген кезде өзін лайықты үстауға, басқа студенттердің өз міндеттерін орындауға зиян келтіретін істерден алшақ болуға, жалпы адамгершілік және этикалық нормаларды ұстануға, колледждің іскерлік беделін құрметтеуге-қорғауға;

4.9. тәртіпті және ұйымшыл болуға, Колледждің барлық оқу және басқа да жерлерінде тазалық пен тәртіпті сақтауға, колледждің оқу корпусы мекемесінде оқу және қосалқы жинау жөніндегі іс-шараларға қатысуға;

4.10. тәртіпті және ұқыпты болуға, колледжде, көшеде, қоғамдық орындарда және үйде өзін лайықты етіп ұстауға;

 Ер балалар қысқа қиылған шашпен және таза қырынған болу керек, ал қыз балалардың шаштары ұқыпты жиналып жүру керек;

4.11. Дене тәрбиесінің сабақтарында әкімшілікпен бекітілген спорт киімдерімен жүру керек.

4.12. аудиторияларға кірген оқытушылар мен әкімшілік өкілдерін орындарынан тұрып қарсы алуға;

4.13. сабақ барысында оқытушының айтқаны мен оқушылардың жауаптарын тиянақты тыңдауға, сөйлемеуге, басқа заттармен шұғылданбауға, оқытушының барлық тапсырмаларын орындауға, сұрақтарды қою немесе оларға жауап беру кезінде оқытушының рұқсатымен орындарынан тұрып отыруға, аудиториялардан сабақ барысында шығып немесе кіру оқытушының рұқсаты арқылы ғана жүзеге асырылады;

4.16. ауырып қалған жағдайда және басқа да себепсіз сабақтарға келмеген жағдайда топ белсендісіне, топ жетекшісіне хабарласуға. Егер студент сабаққа қатыспағаны жайлы , топ жетекшісіне  немесе  топ белсендісіне ескертпесе ол себепсіз қалған деп есептеледі. Ауырып қалған жағдайда студент амбулаториялық, емдік мекемелер немесе колледж медпунктінің бекітілген формадағы анықтамасын ұсыну керек;

4.18. әрбір топта директор бұйрығымен бекітілген көптеген үлгерімі жақсы, тәртіпті студенттердің ішінен топ белсендісі тағайындалады;

4.19. топ белсендісі міндеттеріне топта тәртіп ұстанымдары, топ студенттерінің арасында оқулықтардың уақытылы алынып және таратылуы, бөлім меңгерушісіне қажетті құжаттардың уақытылы тапсырылуы кіреді;

 

 

  1. Колледж ғимаратында төмендегілерді жасауға тиым салынды

5.1. колледжде «қоңырау/жауап/смс» функциялары бар мобильді құрылғыларды қоспағанда, интернет модульдармен,фото-бейнекамералармен жабдықталған мобильді құрылғыларды (ұялы телефондар,смартфондар,планшеттер,смарт сағаттар және соған ұқсас басқа да құрылғылар) пайдалануға;

5.2. қатты сөйлеуге, шулауға, музыка тыңдауға, дөрекі сөйлеуге, сабақ барысында дәліздерде жүруге;

5.3. дене жарақаттарын келтіруге немесе байбалам салуға, бір-біріне жаман қатынас құрып бірін-бірі балағаттауға, басқалардың мүліктерін ұрлауға, басқаларды және колледждің жеке мүліктерін әдейі бұзып, агрессиялық немесе бұзақы қылықтар (актілері, сондай-ақ құқыққа қарсы қылықтар) көрсетуге;

5.5. мекемеде, аймақта, аулада, оқу корпусының кіре берісінде темекі шегуге, түкіруге, шашуға;

5.5. спирттік ішімдіктерді, уландыратын немесе есірткілік мастандыратын құралдарды пайдалануға;

5.6. қару-жарақты, атылғыш заттарды, газ балондарын алып келуге, таратуға, жарылысқа немесе өртке әкеліп соғатын барлық құралдармен бүйымдарды пайдалануға;

5.7. қарым-қатынас шешу кезінде күш пайдалануға, ортадағыларға қауіп төндіретін істер жасауға;

5.8. шемішкелер мен құмарлық ойындар пайдалануға;

5.9. сабақтан және аудиториядан тыс іс-шаралар басырысында қосылып тұрған ұялы телефондарды пайдалануға, бас киімді тығып және сағыз шайнауға, ұялы телефондарды және басқа да жеке техникаларды колледждің электр желілерінде  қосуға;

5.10. жарқын косметиканы пайдалануға, сәндік бұйымдарды көп мөлшерлерде және оларды ұзын етіп тағуға;

5.11. Колледждің локальдық желілерінде және интернет желілерінде зиянды бағдарламалық қамтамассыздықты таратуға;

5.12. қабырғаларға, аудитория үстелдеріне және басқа да орындарда қандайда бір жазу материалдарын жабыстыруға;

5.13. қоғамдық тәртіппен регламентті бұза отырып саяси және рухани сипаттағы іс-шараларды өткізуге, Қазақстан Республикасының заңнамасына қайшы тіркелмеген ұйымдардың атрибутикаларын пайдалануға және ойларын насихаттауға;

5.14. діни киімдер киюге, ғибадатханалар ашуға және колледжде діни атрибуттар пайдалануға;

5.15. Колледжге шолақ шалбар, майка, сланцы киіп келуге, спорт киімдерін дене тәрбиесі сабағында немесе спорттық іс-шараларда ғана киюге;

5.16. оқу аудиториясына сырт киімдерімен кіруге болмайды

5.17. сабақ барысында тамақ және сусын ішуге;

5.18. сабақ барысын бұзуға, аудиторияға оқытушының рұқсатынсыз кіріп шығуға;

5.19. өшпенділік, ұлттық және діни өшпенділіктерді қоздыруға жолданған іс-қимылдарды жібермеуге, ұлттық абыройды түсірмеуге;

5.20. Колледж әкімшілігінің рұқсатынсыз оқу ғимаратының түрлі құралдар мен басқа да бұйымдарын шығаруға;

5.21. Білім алушы  өзінің академиялық шыншылдығын түсірмей ұстау керек:

а) академиялық жұмыстарды орындау кезінде, аралық және қорытынды аттестация барысында өзіне немесе өзгеге көмектесу мақсатымен ақпараттарды заңсыз алу немесе шпаргалка пайдалану, көшіру;

б) біреулердің жетістіктерімен немесе шешімдерін өз ойының нәтижесі ретінде етіп бастыруға, ұрлап немесе тапсыруға;

в) құжаттарды, мәліметтерді, қолдан жасауға немесе көшіруге (оқу журналдарын, үлгерім кітапшаларын, студенттік билеттерді), сақталған ақпараттардың көшірмелерін жасауға, өзгертуге және басқа түрде қолдануға (сондай-ақ компьютерлік);

 

 

  1. 6. Білім беру ұйымдарына алып кіруге және пайдалануға тыйым салынатын заттардың тізбесі.

6.1.Қару.

Кез келген, оның ішінде, лақтырылатын жарылғыш заттар (снаряд тәріздес) немесе залал келтіру мүмкіндіктері бар заттар:

-      барлық қару-жарақтар (тапаншалар, револьверлер, мылтықтар және шолақ мылтықтар, т.б);

  • атыс қаруының көшірмелері немесе имитацияланған қару;

-      атыс қаруының құрамына кіретіндер (көздеу/ анықтау оптикалық құрылғыларын қоспағанда);

  • газды қарулар;
  • пневматикалық тапаншалар, винтовкалар және шарикті қарулар;

-      сигналды тапаншалар, старттық тапаншалар, ойыншық түріндегі барлық пистолеттер;

-      допты лақтыруға арналған құрылғылар;

  • шеге қағуға және болттарды бекітуге арналған өнеркәсіптік құрылғылар;
  • арбалеттер, катапульттер, гарпундар және найза қаруы;

жануарларды өлтіруге арналған құрылғылар;

-      есеңгірету немесе соққы құрылғылар (электр тоғы, балға, т.б.) мысалы, ірі қара малдарды сою алдында пайдаланатын құралдар;

-      атыс қарулары түрінде жасалған жарықшақтар;

-      патрондары бар травматикалық, жарық-дыбысты ұңғымасыз қарулар; электрошокті құрылғылары және т.б.

6.2. Сұғу/кесу қарулары және өткір заттар

Қызметкерлер мен оқушылардың денсаулығына қауіп төндіредін сұғу немесе кесу заттары, онын ішінде:

-      балталар мен тесаки, жебелер мен дротик, гарпундар мен найзалар, мұз шапқыш, мачете;

-      кез келген ұзындығы жылжымалы тартылатын немесе шығарылатын жүзі бар пышақтар;

-      металлдан немесе берік материалдан жасалған кез келген ұзындықтағы

-      жүзі бар потенциалды қару ретінде қолдануға болатын пышақтар;

-      ашық ұстара және лезвия (бір рет пайдаланылатын картридждегі жүзі бар немесе қауіпсіз ұстараларды қоспағанда);

-      қылыштар, семсерлер мен семсердің сабы;

-      скальпельдер;

-      металлды жұлдыздар;

-      сұғу немесе кескіш құрал ретінде қолдануға болатын өнеркәсіптік құралдар, мысалы, есіктерге арналған бұрғы және темір тескіш, резак-кескіштер, сервистік пышақтар, аралар, бұрауыштар, ломдар, балғалар, факелдар;

-      штопорлар (корпусы барлар);

-      инъекцияға арналған инелер (егер медициналық негіздеме берілмесе);

-      тоқу сымдары;

-      ұзындығы 60 мм-ден асатын жүзі бар қайшы;

-      жиналмалы (тіркегішсіз) жолда алып жүруге арналған, ұзындығы 60 мм-ден асатын бәкі пышақтар;

-      шанц құралдары.

6.3. Доғал құралдар

 

Қызметкерлер мен оқушылардың денсаулығына қауіп, зиян төндіретін, кез келген доғал құралдар, оның ішінде:

-      әскери өнер құралдары, мысалы, шоқпар, дубинкалар, күріш тізбектелген шынжыр және т.б.

6.4. Қызметкерлер мен оқушылардың денсаулығына, сондай-ақ, білім беру ұйымы мен оның мүлкіне қауіп төндіретін кез келген жарылғыш немесе тұтанғыш заттар:

-      оқ-дәрілер, оқтұмсық;

-      детонаторлар және сақтандырғыштар (запалы);

-      жарылғыш заттар және жарылғыш құрылғылар;

-      жарылғыш заттардың көшірмелері немесе имитацияланған түрлері

-      миналар және басқа да әскери жарылғыш оқ-дәрілер, гранаталардың барлық түрлері;

-      газдар мен газ контейнерлері, мысалы, бутан, пропан, ацетилен, үлкен көлемдегі оттегі;

-      фейерверк отшашулар, кез келген нысандағы жарықтандыру зымырандары және басқа пиротехникалық заттар;

-      өздігінен тұтанатын сіріңкілер;

-      түтін шығарала алатын канистрлар немесе патрондар;

-      жаңғыш сұйық отын, мысалы, бензин, дизель отыны, жеңіл сұйықтық, спирт, этанол;

-      аэрозольдік бояулар, скипидар және жұқа бояулар;

-      алкогольдік сусындар.

6.5. Химиялық  және улы заттар

Кез келген химиялық немесе улы заттар, қызметкерлер мен оқытушылардың денсаулығына қауіп төндіретін, сондай ақ білім беру ұйымының немесе мүліктің қауіпсіздігі, сонын ішінде:

-      қышқылдар мен сілтілер, мысалы: «дымқыл» батареялар (ағып кетуі ықтимал);

-      коррозиінді немесе ағартқыш заттар, мысалға, сынап, хлор;

адамды қатардан шығаратын газды баллончиктер, мысалы:, бүрку газы, бұрыш бүркуге арналған баллончиктер;

  • радиоактивті материал, мысалы, дәрілік немесе коммерциялық изотоптар;
  • есірткі заттары;
  • психотроптық заттары;

-    улы, жұқпалы немесе биологиялық қауіпті заттар, мысалы, жұқтырған қан, бактериялар мен вирустар және т.б.  

 

 

  1. Әкімшіліктің негізгі міндеттірі

Білім беру жағдайын қамтамассыздандыру мақсатында колледж әкімшілігі:

7.1. ғылыми-педагогикалық, әкімшілік-шаруашылық, оқу-қосалқы және басқа қызметтер жұмыстарының ұйымдастырылуын қамтамассыздандырады;

7.2. дені сау және қауіпсіз білім беру жағдайын, құрал-жабдықтардың жөнделген күйін қамтамассыздандырады;

7.3. Колледждің қаржы құралдарының шегінде материалдық-техникалық қамтамасыз етуді және білім беру процессін және ғимараттың жабдықталуын жүзеге асырады;

7.4. білім беру процессінің тиісті әдістемелік қамтамассыздануына шаралар қолданады;

7.5. сабаққа алкагольды есірткі және уланған мас күйінде келген студентті кіргізбейді;

7.6. өндірістік жарақаттанушылықты алдын алу бойынша қажетті шаралар қолданады, студенттердің қауіппсіздік техникасы, өндірістік санитария және еңбек гигиенасы, өртке қарсы қауіпсіздік жөніндегі нұсқаулықтардың барлық талаптарын біліп және сақтауын бақылайды;

7.7. білім алушылардың  сырт киімдерін сақтау үшін қалыпты жағдайларды құрайды, ғимараттың жылу, жарық, желдету, жабдықтарымен жабдықталуын қамтамассыздандырады;

7.8. Білім алушылардың  қызметтерін жақсарту, Колледждің және олардың бөлімшелерінің беделін көтеру жөніндегі ұсыныстарын уақытылы қарастырады;

7.9. оқу ғимаратының қорғанысын, құрал-жабдықтардың, мүліктердің сақтығын, сондай-ақ оқу және тұрмыстық мекемелердегі қажетті тәртіптің қалыптасуын қамтамассыздандырады, ғимараттың қорғанысы, олардың өрт қауіпсіздігі және санитарлық жағдайына жауапкершілікте болу директордың бұйрығы бойынша тиісті лауазымдық тұлғаларға жүктеледі;

7.10. Колледж ғимараттарының жақсылап жабдықталуын (жөнделген жиһаздардың, оқу жабдықтарының бар болуы, қалыпты температурамен, жарықтың және т.б. сақтығын), жабдықтардың жөнделуін және сабақ барысына оқу құралдарының дайындығын қамтамасыз етеді.;

 

  

 

 

8.Оқудағы жетістіктері үшін мадақтау 

8.1. оқудағы және Колледждің қоғамдық, мәдени және ғылыми өміріне белсене қатысқаны үшін студенттерге төмендегі моральды және материалды мадақтау формалары орнатылады:

а)алғыс жариялау;

б)Колледждің құрмет граммотасымен марапаттау;

в)басқа да мадақтау шаралары;

Мадақтау Колледж директорының бұйрығымен жарияланады, барлық ұжымдарға мәліметтенеді және студенттің жеке ісінде сақталады;

 

9.Оқу тәртібін бұзғаны үшін қойылатын жауапкершілік 

9.1. Колледж Жарғысында, Ішкі тәртіп ережелерінде көрсетілген оқу жоспарларын орындамағаны, бұзғаны үшін төмендегі тәртіп ықпалынсыз келесі шаралар қолданады:

1) ескерту;

2) сөгіс;

3) оқудан  шығару;

9.2. Білім алушыларға  төмендегі жағдайлар кезінде тәртіптік шаралар қолданылады:

а)осы ішкі тәртіп ережелерінде көрсетілген міндеттерді бір рет немесе жүйелі орындамаған кезде;

б)оқу орнын тағайындаусыз пайдаланғаны үшін;

в)оқу орнына зиян келтіргеніүшін;

г)есірткі заттарды сақтаған, таратқан жағдайда;

д)Қазақстан Республикасының заңнамаларында көрсетілген басқа да жағдайларда;

е)студентке ешбір себепсіз сабақтарға қатыспағаны үшін:

  • 36 сағатқа - ескерту жарияланады;
  • 72 сағатқа - сөгіс жарияланады;
  • 108 сағатқа – оқудан шығарылады.

9.3.тәртіптік  шараларды  қолдану колледж директорының бұйрығымен рәсімделеді

9.4. құжаттарға жауапкершіліксіз қарағандары үшін (студенттік билетті, сынақ кітапшасын және т.б. жоғалтқаны үшін) білім алушыларға  тәртіптік жаза қолданылады. Құжатты жоғалтқан жағдайда оның көшірмесі білім алушының  колледждегі оқу мерзіміне бір рет беріледі.Жоғалған студенттік билетті және сынақ кітапшасын студент өз қаржысына қалпына келтіреді;

9.5.  Колледж  білім алушысынан одан жазбаша түрінде түсініктеме алған жағдайда ғана қолданылуы мүмкін. Білім алушының жазбаша түрде түсініктеме бермегені оған тәртіптік жаза шараларының қолданылуына кедергі етпейді. Әрбір тәртіпсіздікке тек бір ғана тәртіптік  шара қолданылады;

Әрбір тәртіптік  шарасы жөніндегі мәлімдеме білім алушының жеке ісіне енгізіледі.

9.6. тәртіптік жаза қолданылған кезде жасалған тәртіпсіздік пен жағдайдың ауыртпашылығы есепке алынады.

9.7. білім алушыларды  ауырған жағдайда (құжатпен расталған кезде) академиялық демалыс кезінде оқудан шығару мүмкін емес;

9.8. колледж оқушыларын олардың құқыққа қайшы іс-әрекеттер жасаған кездерінде оқудан шығару, ҚР «Білім туралы» заңына сәйкес, колледж Жарғысымен анықталады:

-білім алушы  колледжден төмендегі жағдайларда оқудан шығарылады:

-өз еркімен, соның ішінде ауруы бойынша және басқа оқу орнына ауыстырылған кезде;

-академиялық үлгермеушілігі үшін сессия кезінде үш немесе одан да көп қанағаттанарлықсыз бағалар алған кезде, белгіленген уақыт ішінде академиялық қарызын өтемесе;

-Колледж Жарғысында және осы ережеде көрсетілген міндеттерді өрескел немесе бірнеше рет бұзғаны үшін;

-егер  білім алушы  себепсіз жағдайлармен сабақ барысына ағымдағы жыл бойы немесе оқу жылының семестірінде қатыспаған болса, сабақ басталған кезден бастап күнтізбелік ай ішінде оқудан шығарылуы мүмкін.

 

Колледж миссиясы:

Өңіріміздің өндірістік деңгейін көтеруге қабілетті, теориялық және практикалық дағдыларды жетік игерген, адамгершілік қаситтері жоғары, бәсекеге қабілтті мамандар даярлау.

Колледждің әдістемелік тақырыбы:

Бәсекеге қабілетті колледждегі ғылыми-әдістемелік жұмыс барысында оқытушылардың кәсіби технологиялық біліктілігін заман талабына сай бағытта қуатты педагогика басшылығымен жетілдірудің педагогикалық шарттары.

Әдістемелік қызмет мақсаты:

Оқытушылардың сапалы білім және саналы тәрбие беруде оқытудың тиімді белсенді тәсілдерін қолдану арқылы кәсіби технологиялық біліктілігі жетілдірілген, құзырлы педагогтардың шығармашылық әлеуетін ғылыми бағытта дамыту.

Әдістемелік жұмыстың негізгі міндеттері:

  1. Рухани жаңғыру аясында «Мәңгілік- ел Қазақ Елінің Ұлттық идеясы » стратегегиясын және Қазақстан Республикасы президенті Қ.К.Тоқаевтың 2019 жылғы жолдауын басшылыққа ала отырып кәсіби білім беруде мемлекеттік бәсекеге қабілетті мамандарға деген сұранысын өтеуге бағдар ұстау.
  2. Колледждегі оқытушылардың сапалы білім және саналы тәрбие беруде қуатты педагогикадағы оқытудың белсенді әдістерін тиімді қолдануға педагогикалық шарттарын орындайтын орта құру.
  3. Заман талабына сай кәсіби құзырлы педагогтардың кәсіби технологиялық біліктілігін және педагогикалық шеберліктерін жетілдіру, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді қолдану.
  4. Қуатты педагогика басшылығында сабақта тиімді әдіс-тәсілдерді қолдануға педагогтардың құзіреттіліктерін және педагогикалық әрекеттің гностикалық функциясын дамыту.
  5. Табысты білімге жету жолы-Блум токсономиясы бойынша танымдық салада оқу мақсаттарының категорияларын сабақтарда қолдануға жағдай жасау.
  6. Оқытушылардың шығармашылық әлеуетін дамыту.
  7. Оқытушылардың өздігінен білім алу бағытындағы жұмыстарын ғылымиландыру. 

Оқу әдістемелік жұмыс жоспары

Р/с

Жұмыс мазмұны

Орындалу мерзімі

Орындауға жауаптылар

Аяқталу нысаны

1.Ұйымдастыру қызметі

 

1

Колледждің 2020-2021 оқу жылына арналған әдістемелік тақырыпты талдау және бекіту

Тамыз

Р.Елдесбаева

Отырыс хаттамасы

2

Әдістемелік кеңестің 2020-2021 оқу жылына арналған жоспарын жасау және бекіту

Тамыз

Р.Елдесбаева

Отырыс хаттамасы

3

Педагогикалық кеңеске  әдістемелік кеңес құрамына комиссия мүшелерін ұсыну

Тамыз

Р.Елдесбаева

Ұсыныс дайындау

4

Әдістемелік бірлестіктердің жетекшілерін тағайындау, бұйрыққа ұсыну және ӘБ-тің  жұмысын жалғастыру

Тамыз

Р.Елдесбаева

Әдістемелік кеңес отырысы

Бұйрық

5

Пән бірлестіктерінің 2020-2021 оқу жылына арналған жоспарын жасау және бекіту

Тамыз

Р.Елдесбаева

Жұмыс жоспарын бекіту

6

«Тағылым» және «Жігер» мектебінің  2020-2021 оқу жылына арналған жоспарын жасау және бекіту

Тамыз

Р.Елдесбаева

Жұмыс жоспарын бекіту

7

Нормативтік-құқықтық құжаттардың болуын және орындалуын ұйымдастыру

Жыл бойына

Р.Елдесбаева

ӘБ жетекшілрі

Хаттама

8

Оқытушылардың сапалық құрамы бойынша деректер базасын жаңарту

Қыркүйек

Р.Елдесбаева

Кадр

 

Жиынтық кесте

9

Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға аранлаған мемлекеттік бағдарламасын басшылыққа алу

Жыл бойы

Колледж әкімшілігі

Жұмыс жоспары

2.Оқу-әдістемлік жұмыс

1

ҚР МЖМББС сәйкес ОЖБ, КТЖ-ды жасақтау, бекіту

Қыркүйек

Г.Аралбаева

Ж.Сейталиев

Р.Елдесбаева

Пән бойынша ОЖБ, КТЖ –ын бекіту

2

Пдагогтарды аттестаттау бойынша сараптамалық кеңесті құру. Талдау жүргізу, кәсіби педагогикалық қызметін ұйымдастыру

Қазан

Сараптамалық кеңес

Анықтама

 

3

Оқыту семинары: «Оқытушының портфолиосы» -өзіндік бағалауға арналған құжатын жасауға әдістемелік көмек

Қараша

Р.Елдесбаева

М.Жүсіпова

Тәжірибе алмасады

4

Пән апталықтарының кестесін жасау, бекіту

Қыркүйек

Р.Елдесбаева

Кесте

5

Педагогикалық дебат:

«Инновация колледж ұжымына керек»

Желтоқсан

Р.Елдесбаева

Бірлестік жетекшілері

Тәжірибе алмасады

6

Әдістемелік көмек:

«Сабақта оқушылардың іс-әрекетін ұйымдастыруда белсенді әдіс-тәсілдерді  нгізу»

Сәуір

Р.Елдесбаева

А.Калмурзаева

 

7

Колледж студенттері арасында Республикалық  қашықтықтан өтетін жалпы пәннен олимпиадаға қатысу

Желтоқсан

Сәуір

Пән оқытушылары

Сертификат

8

Каучинг:

«Қуатты педагогика аясында»

Ақпан

Р.Елдесбаева

М.Жүсіпова

Тәжірибе алмасады

Баяндама

9

Колледждің 2020-2021 оқу жылындағы әдістемелік жұмысын сараптау

Маусым

Р.Елдесбаева

Есеп

10

Газет-журналдарға мақалалар дайындау және жіберу

Жыл бойында

Р.Елдесбаева

ӘБ жеткшілері

Мақала Баяндама

11

Педагогтардың шығармашылық есептерін тыңдау

Мамыр

Шығармашылық топ

Есеп

12

Студенттердің білімін тест арқылы және басқа әдістермен бақылау

Желтоқсан

Мамыр

Пән оқытушылары

 

Тест қорытындысы Сараптама

13

Мазмұнын жаңарту бойынша нормативтік-құқықтық құжаттарды, нұсқаулық хаттарды зерделеу

Тамыз

Қыркүйек

Г.Аралбаева

Р.Елдесбаева

Әдістемелік көмек

14

Жаңартылған бағдаралама бойынша жұмыс істеп жатқан жалпы пән оқытушыларына  әдістемелік көмек көрсету

Қараша

Ақпан

Мамыр

Р.Елдесбаева

Жалпы пән оқытушылары

Әдістемелік көмек

3.Оқытушылардың шығармашлық деңгейін, педагогикалық шеберлігін,

біліктілігін көтеру

1

Инженер-педагогтардың біліктілік арттыру курстарынан өтуін ұйымдастыру.

Қыркүйек

Г.Аралбаева

Р.Елдесбаева

Кесте

2

Біліктілік арттыру курстарынан өту жоспарын құру, бекіту

Қазан

Р.Елдесбаева

Кесте

3

Аудан кәсіпорындарында арнайы пәндер оқытушылары мен өндірістік оқыту шеберлерінің ағылымдамадан өтуін ұйымдастыру

Қаңтар-Наурыз

Ж.Сейталиев

А.Жубанышов

Сертификат есеп

4

Оқытушыларға көмек ретінде кестелер бойынша әдістемелік ұсынымдар әзірлеу:

-жұмыс бағдарламаларын құрастыру бойынша;

-қашықтықтан білім беру технологияларын қолдану бойынша;

-бейнесабақтарды құру бойынша

-оқытушылардың оң тәжірибесін зерттеу.

Жыл бойына

Р.Елдесбаева

ӘБ жетекшілері

Әдістемелік ұсынымдар

5

Жаңартылған бағдарлама бойынша сабақ бертін ұстаздардың кәсіби біліктілігін арттыру курстарынан өтуін ұйымдастыру

Кестеге сәйкес

Р.Елдесбаева

Сертификат

6

Шебер сыныптарына, семинарларға, семинар-тренингтерге, ашық сабақтарға қатысу

Жыл бойы

ӘБ жеткшілері, пән оқытушылары, тәлімгерлер

Хаттама

Семинар, ашық сабақ материалдары

7

Жоғары, бірінші санатты педагогтардың озық педагогикалық тәжірибесін тарату

Наурыз –Мамыр

Р.Елдесбаева

М.Жүсіпова

ӘБ жеткшілері

Жинақ

8

Оқытушылардың облыстық, республикалық және халықаралық деңгейдегі семинарларға, ғылыми-практикалық конференцияларға , олимпиадаларға және конкурстарға қатысуы (Бірлестіктін жұмыс жоспарына сәйкес)

Жыл бойында

ӘБ жетекшілері,

Пән оқытушылары

Сертификаттар Диплом

9

Ғылыми-әдістемелік журналдарда және ақпараттық білім беру порталдарында жариялау арқылы озық педагогикалық тәжірибені тарату

Жыл бойы

Р.Елдесбаева

ӘБ жеткшілері

Мақала

Баяндама

 

10

Білім алушыларды облыстық, республикалық және халықаралық деңгейдегі семинарларға, ғылыми-практикалық конференцияларға , олимпиадаларға және конкурстарға қатысуға дайындау (жеке жоспарларға сәйкес)

Жыл бойы

Р.Елдесбаева

Бірлестік жетекшілері

Сертификат

Диплом

4.Кәсіби байқаулар

 

1

«Үздік авторлық бағдарлама» байқауының колледжішілік кезеңін өткізу

Сәуір

Р.Елдесбаева

Үздік жеңімпазды анықтау

2

Халықаралық педагогикалық инновациялық жәрмеңкеге қатысу

Жыл бойы

Р.Елдесбаева

Сертификат

3

Қашықтық олимпиада, сырттай байқауларға жоспарға сай қатысу

Жыл бойы

Г.Аралбаева

Р.Елдесбаева

Сертификат

4

Каучинг:

«Сапа негізі- Блум таксономиясында»

Қаңтар

Р.Елдесбаева

Тәжірибе алмасады

5

«WorldSkills Kazakhstan-2021» Ұлттық чемпионатының колледжішілік іріктеу кезңін өткізу

Ақпан

Ж.Сейталиев

Ә.Жұбанышов

Р.Елдесбаева

Үздік студент анықталады

6

«Үздік сабақ-2021» - колледжішілік  байқау

Наурыз

Г.Аралбаева

Р.Елдесбаева

Тәжірибе алмасады

Үздік педагог анықталады.

7

«Үлгілі портфолио» - сайыс

Наурыз

Р.Елдесбаева

Бірлестік жетекшілері

Тәжірибе алмасады

Үздік портфолио анықталады

8

«Колледждің үздік оқытушысы» - рейтинг қорытындысы бойынша

Мамыр

Р.Елдесбаева

Рейтинг қорытындысы

5.Педагог қызметкерлерді аттестаттау 

1

Аттестатталатын оқытушылар тізімін дайындау

Қыркүйек

Р.Елдесбаева

Тізім

2

Педагогтарды аттестаттау бойынша сараптау тобын құру. Талдау жүргізу, кәсіби педагогикалық қызметін ұйымдастыру

Қазан

Р.Елдесбаева

Сараптау тобы

Аттестаттаудан өтетін педагогтардың жұмысын талдау.

3

Аттестаттау комиссиясының жұмыс жоспарын жасау

Қараша

Р.Елдесбаева

Жұмыс жоспары

4

Колледж қызметкерлерін «Педагогикалық қызметкерлерді аттестаттау» Ережесімен таныстыру

Жылына

2 рет

Р.Елдесбаева

Семинар өткізу

5

Аттестациядан өтетін мұғалімдердің педагогикалық қызметіне талдау жасау

Жылына

2 рет

Сараптамлық кеңес мүшелері

Ереже бойынша

6

Аттестатталатын оқытушыларға портфолио дайындауға көмек көрсету

Қараша

Сәуір

Р.Елдесбаева

ӘБ жетекшілері

Оқытушы портфолиосы

7

Колледждің аттестаттау комиссиясының отырысына материалдар дайындау

Жылына

2 рет

Әдіскер, сараптама тобының  мүшелері

Хаттама

8

Облыстық білім басқармасына аттестаттау материалдарын ұсыну

Жылына

2 рет

Әдіскер, сараптама тобы мүшелері

Аттестация материалдары

6.Озат педагогикалық тәжірибелерді анықтау, зерттеу, тарату

1

Колледж оқытушыларының инновациялық тәжірибелрін анықтау, тарату

Жыл бойы

Р.Елдесбаева

А.Калмурзаева

М.Жүсіпова

Тәжірибе алмасу

2

Педагогикалық көрмелерді ұйымдастыру, озат тәжірибелерді тарату.

Жыл бойы

Р.Елдесбаева

А.Калмурзаева

М.Жүсіпова

Әдістемелік құрал

Отырыс хаттамасы

3

Әдістемелік шығармаларға, үлгілі сабақтарға , үздік сабақтарға сайыстар ұйымдастыру

Жыл бойы

Р.Елдесбаева

ӘБ жетекшілері

Үздік сабақ материалдары

4

Өзіндік білім көтеру бойынша шығармашылық есептер өткізуді ұйымдастыру

Қаңтар

Сәуір

М.Жүсіпова Шығармашылық топ

Есеп

5

Пән оқытушыларының  мақала, үлгі сабақтарын баспа беттеріне, интерент ресурстарына жариялауды ұйымдастыру

Жыл бойы

ӘБ жетекшілері

Баспа материалдары

6

Тәлімгерлердің және жаңадан келген педагогтардың жұмыс жоспарын құрастыру

Қыркүйек

А.Калмурзаева Тәлімгерлер

Жоспарлар

7.Жас мамандармен және жаңадан қабылданған педагогтармен жұмыс

 

1

Жас мамандарға нормативтік-құқықтық құжаттармен таныстырып, жұмыс жасауға көмек беру

Жыл бойы

А.Калмурзаева

Отырыс хаттамасы

2

Жас мамандарға тәлімгер бекіту

Қыркүйек

Р.Елдесбаева

Бұйрық

3

Әдістемелік көмек көрсету мақсатында сабаққа қатысу

 

 

 

4

Жаңадан қабылданған оқытушылармен жекелей жұмыстар жүргізу, сауалнамалар алу

Жыл бойы

Р.Елдесбаева

А.Калмурзаева

Сауалнама

5

Әдістемелік көмек:

«Сабақта оқушылардың іс-әрекетін ұйымдастыруда белсенді әдіс-тәсілдерді енгізу»

Сәуір

А.Калмурзаева

Тәжірибе алмасады

6

Жаңадан қабылданған оқытушыларды біліктілігін арттыру үшін курстарға жіберу

Жыл бойында

Р.Елдесбаева

Ұсыныс беру

7

Жас мамандар апталығы:

 «Сабақ-мұғалімнің шағын шығармашылық көрінісі»

 

 

Әдістемелік кңесте

                 

 

Әдіскер:                         Р.Елдесбаева

 

1 бет. Барлығы: 2

© 2022 Your Company. All Rights Reserved. Designed By JoomShaper